آیا ایران بطور خودخواسته راه سقوط سوریه را می رود؟ در گفتگو با سید احسان حسینی (تحریریه)

آیا ایران بطور خودخواسته راه سقوط سوریه را می رود؟ در گفتگو با سید احسان حسینی — tahririeh plus

با سلام و ایترم خدمت هم روان و دستان تحیریه جلسی در خدمت هایدستان و حسینی هستی بحث مهمی داریم از دستانی که در خته اینرجی دارن کار می کنانی کار هرفیین جولو می برن من دعوات بی کنم که قدمن خته اینرجی دومبال کنه چونی دیده خیلی جامه در مارد اینرجی به شما میده

دو ما نشی تخصوصی رزانی تخصوصی و توالید محتوى تخصوصی متحصفان کم داریم بحث امروز من در مارد قائله ایست که بعد از صغوته هزب بحث سوریه و فرار آغهی بشار اصد پیشو مده که اید را افتدن که میگرین به خاطر اجدای نوالیبرالیس می گده نوالیبرالیس در راسته ابتزاید که در در ایران تهیم کنه هروز در فرسانگری جدیدی رو میگیره و فقط ما نداشیم که مثلا مرگ کلاقای تهیران بخاطر نوالیبرالیسیم باشه هزبه عربیه سوریه سوسیالیسی

به از هزبه به اصد عربیه اشتراکی این عمان رسمیشه یعنی خوده شو میگه آمن یک هزبه اشتراکی هم سوسیالیستی هم و اشتراک دیگه تحق سیه کمونیسم دیگه که همه چیز هتا خانواده هم اشتراکی میشه منبس از گفتمان چپ و شورعی شکل گرفت یک مثالی بخم ارس کنم بی گفتن هزبه نازی سوسیالیست بوده میگه تن نه نبوده اینا فاشیست بوده میگه تن خوده شو گفتن ناسیونال سوسیالیست خوده هزبه نازی آمن ناسیونال سوسیالیست خود اشتراک میگه یعنی که زیینی میگه اگر میگه میگه ام از خوده جولس نمیسته

کولاری بیم نه خوب جمهوری اسلامید یه خود اشتراک میگه شو میتو ایسابت کنید که فرخ کرده تو مختبا مثلا خوب بشکال نداره برست رازه شکل میگیره نها خوبیشه لعفلق و سلاحت اینل بیتار و قیره را این داختاً که در اراخ و در سوریه بود اراخ با سدام از بین رفت و فلنم که طواله سنوش نامعلومه هی که زرنی میشه تمشورد دانسفیدی فلن تمام شده خوب بیم در سوریه چه گزاری ش ought در گیر جگه داخلی شو رویه در ساره دوزار و حفت هیجره تقریبان جنگ تمام شد. تقیبان نتحقیقان. شرق فوراد دست قصد باقی مند.

ادلب هم دست خمین گروعی کونجا تجمی شده بودن. در تافوق آستانه که بیخردی محض بود. از سیاسته خارجی ما و روسیه. خوب میخوابینو بان برستی کنیم که اختصاد سوریه چه گزشته و چرا. به اینجا کشیده که دستان میگن که این باعث اون بوده.

اگر ممکنه برست رو با تحلیل شاخصه اختصاده کلان شروب فرمایت که در سوریه پیش از جنگ. چی گزشه به بعد اشم که تا بیدوران کنونی رستید. بعضی همیگن و آگوزار یه پروفسادی داشته. ما در دقال با اختصاده سوریه خیلی کار کرده. ما میتونم بگم که هم با اختصاده کلان اش با مدیران بانک مرکزیش. با با قفع بازرم که تدل بخوادن شستم. یعنی شناختن بیباسطرست. و اون تصوری که ده دوستان در این اختصاده سوریه کاری کارتوری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *