کشف توانمندی ها – کلیفتون و باکینگهام – کتاب جیبی 75

بر اساس مطالعه گالوپ بر روی بیش از دو میلیون نفر که در حرفه خود برتر بوده اند، اکنون، نقاط قوت خود را کشف کنید از یک برنامه انقلابی برای کمک به خوانندگان برای کشف استعدادها و نقاط قوت متمایز خود استفاده می کند. برنامه StrengthsFinder محصول بیست و پنج سال تلاش چند میلیون پوندی برای شناسایی شایع‌ترین استعدادهای انسانی، سی و چهار استعداد یا «موضوع» را معرفی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان آنها را به بهترین نحو به موفقیت شخصی و شغلی ترجمه کرد.

هر نسخه از کتاب حاوی یک رمز عبور منحصر به فرد است که به خواننده امکان دسترسی به نمایه StrengthsFinder را می دهد، مصاحبه ای مبتنی بر وب که واکنش های غریزی افراد را تجزیه و تحلیل می کند و بلافاصله پنج نقطه قوت غالب را به آنها ارائه می دهد. وقتی خوانندگان بدانند که کدام یک از سی و چهار موضوع استعداد بر شخصیت آنها غالب است، آنها می توانند در سه سطح کاربرد عملی داشته باشند: به عنوان یک فرد، به عنوان یک مدیر و در یک سازمان.

خوانندگان یاد می گیرند که چه نوع محیط هایی به آنها اجازه شکوفایی می دهد. چگونه مدیران می توانند استعدادهای کارفرمایان خود را بهتر پرورش دهند. و اینکه چگونه تقریباً همه سازمانها استعدادهای افراد خود را مهار می کنند و نیاز به تغییر دارند. این جلد شومیز کتاب جیبی 2005 موجود است وضعیت خوب

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *